Rajoitukset jatkuvat ainakin tammikuun loppuun saakka

5.1.2021

Halli pysyy kiinni 31.1. asti ja voimassa olevat rajoitukset jatkuvat Helsingin kaupungin koordinaatioryhmän päätöksien mukaisesti ainakin tammikuun loppuun saakka. Keväälle suunnitellun ohjelman sisältö alla (klikkaa otsikkoa). Tällä ohjelmalla on tarkoitus aloittaa, kunhan halli avautuu. Monenlaisia muutoksia saattaa vielä koronan vuoksi tulla. Informoimme niin pian kuin suinkin mahdollista ilmoittautumisien avaamisesta, kurssien alkamisesta tai viivästymisestä.

 

Kevätkauden 2021 suunnitellut sisäliikuntavuorot:

 

Katajanokan Liikuntahalli

1     NIA - TANSSILLINEN LIIKUNTALAJI - Hauskaa ja leikittelevää koko kehoa vahvistavaa liikuntaa. (Liikuntasali) Maanantaisin klo 14 – 15, (Ei 22.2.) Vetäjänä Hanna Uusiprosi

2     TANSSILLINEN JUMPPA - Rentoa tanssijumppaa mukavan musiikin tahdissa (Liikuntahalli) Tiistaisin klo 18 – 19 Vetäjänä Kati Rosendahl

3     KUNNON JUMPPA - Hauskaa, helppoa ja hyödyllistä perusjumppaa, sopii kaikille! (Liikuntahalli) Tiistaisin klo 19 – 20 Vetäjänä Lia Strandberg

4     JOOGA -.Kaikille tasoille sopivaa joogaa (Liikuntasali) Tiistaisin klo 20 – 21 Vetäjänä Lotta Kupiainen

5     NIVELJUMPPA - Aikuisten nivelet kuntoon (Liikuntasali)Keskiviikkoisin klo 17 - 18 Vetäjänä Nelli Laustio

6     EVERGREEN - Liikuntaa ikivihreiden sävelten tahtiin - kaikille sopiva hyvän olon liikuntatunti (Liikuntasali) Torstaisin klo 15 – 16 Vetäjänä Kati Rosedahl

7     CORE JA KEHONHUOLTO - Toiminnallista lihaskuntoharjoittelua ja kehonhuoltoa (Liikuntasali) (Ei 01.04.2021) Torstaisin klo 20 - 21 Vetäjänä Mia Hautakangas

8     TAIJI – Yang tyyli 

Perjantaisin klo 10 – 12 (15 krt), (Liikuntasali) (Ei 02.04.2021) Vetäjänä Anu Pylkkänen

- Alkeiskurssi (klo 10-11) Vasta-alkajille ja niille, joilla on sarja kesken.

- Jatkoryhmät/Aseet (klo 11-12) Taijia jo osaaville

9     JOOGA – Kaikille tasoille sopivaa joogaa (Liikuntasali) (Ei 02.04.2021) Perjantaisin klo 16 – 17 Vetäjänä Lotta Kupiainen

10   PILATES - Kehonhallintaa ja -linjauksia, syvien lihasten vahvistusta, tasapainoa (Liikuntasali) (Ei 03.04.2021)

Lauantaisin: I-kurssi klo 9.00-10.30; II-kurssi  klo 10.30-12.00; Vetäjinä Jonna Eiskonen & Johanna Ahlroos

11   CIRCUIT – Lihaskuntoa, yleiskunnon vahvistusta aikuisille (Liikuntasali) (Ei 04.04.2021) Sunnuntaisin klo 18 – 19 Vetäjänä Nelli Laustio

12   TAIJI – Yang tyyli (Liikuntasali) (Ei 05.04.2021)

Sunnuntaisin klo 19 – 21

  • alkeiskurssi (klo. 19-20) Vetäjänä Anu Pylkkänen
  • omatoimista harjoittelua Taijia jo osaaville (klo. 20-21)

Ilmoittautuminen tulee tapahtumaan osallistujarekisterimme kautta: www.katajanokankunto.fi.

Ilmoittautuminen osallistujarekisterimme kautta:

Muutokset mahdollisia ja todennäköisiä.